Certificatul de garantie limitata de Prestigio

Conditii generale pentru garantie

Prestigio oferta garantie limitata pentru toate produsele comercializate sub numele Prestigio. Orice produs vandut pentru priam data consumatorului garanteaza ca nu are defecte si ca toate componentele sunt in regula conform criteriilor specificate in manual de garantie si intr-o perioada definita. Perioada de garantie incepe in momentul achizitionarii produsului.

Atentie: Factura originala (bonul fiscal) si certificatul de garantie arata data achizitonarii, numarul si seria produsului si constituie o dovada pentru data la care a fost cumparat produsul.

Perioada de garantie a produselor Prestigio

Pentru perioada de garantie a produselor Prestigio va rugam sa consultati termenii de garantie stipulati in Certificatul de garantie sau specificatiile produsului.

Termenele de garantie pentru produsele Prestigio sunt:

Tip dispozitiv Termen de garantie, luni
GPS-navigatoare 12
Cititoare electronice 12
Tablete 12
DVR-uri 12
Smartphone-uri 12
MultiBoard 12
Digital Signage 12
Tastaturi, mouse-uri, camere web, unitati flash USB, HDD externe, MultiCenter, MultiScreen, Smart Pedometer, cantare electronice 12

 

Exceptii:
Termenul de garantie pentru dispozitivele de putere externe, telecomenzi, baterii reincarcabile amovibile, elemente de montaj, suporturi si alte accesorii este de 6 luni.

Perioada de garanţie a producatorului este de 1 an de la data vanzarii cu amanuntul. Este posibil sa aveti si alte drepturi in baza legilor aplicabile care guverneaza bunurile de larg consum, in functie de tara. Prin prezenta confirmam ca aceste drepturi nu sunt afectate de aceasta Garantie limitata.

Garantie sistemului

In timpul perioadei de garantie, partile de hardware din produsele Prestigio vor fi fie reparate fie inlocuite cu exceptia cazurilor mentionate in clauza de Raspundere limitata din acest document.

Certificatul de garantie limitata acopera costurile de service pentru a readuce produsul in cea mai buna stare de functionare. Prestigio va hotari daca va inlocui sau va repera partile componente defecte ce intra sub incidenta Garantiei limitata cu componente noi sau refolosite echivalente in perfomante. Perioada de garantie ramasa se va aplica componentelor inlocuite, iar perioada acestora de garantie este limitata la 6 luni. Toate produsele schimbate sub incidenta Garantiei limitate devin proprietatea Prestigio.

Garantie limitata pentru software

Prestigio nu ofera garantie si nici nu isi asuma raspunderea pentru orice software pre-instalat, calitatea, performantele si compatibilitatea acestuia. Prestigio nu garanteaza ca partea de software va functiona fara nici o eroare si nici ca aceasta indeplineste anumite specificatii care nu au fost mentionate. Astfel, partea de software este vanduta „ca atare” daca nu se specifica altceva in scris.

Obtinerea garantiei

Operatiunile de service in perioada de garantie sunt realizate in centrele de service autorizate Prestigio localizate in tarile in care sunt vandute produsele Prestigio si se supun termenilor si conditiilor din Certificatul de garantie limitata.

Garantia si autorizatia de returnare a bunurilor mentionate in Certificatul de garantie limitata va fi onorata daca cererea se va efectua in perioada legala de garantie. Datele de contact ale centrelor de service le puteti gasi pe siteul Prestigio (http://www.prestigio.ro/support/service-centers). In unele tari este disponibil si serviciul de recuperare si livrare produs.

Clientii sunt rugati sa efectueze urmatoarele operatiuni inainte de a raporta defectiunile unui produs Prestigio:

1. Asigurati-va ca ati facut un back up al tuturor informatiilor importante de pe HDD si ca ati sters toate informatiile confidentiale de pe memoria interna. Centrele de service autorizate si Prestigio nu sunt responsabile pentru pierderea oricaror date, programe, fisiere sau software de pe dispozitiv.

2. Scrieti numele produsului, seria si o scurta descriere a defectiunii. Este recomandat sa inregistrati defectiunea produsului pe http://www.prestigio.ro/support/feedback si sa pastrati o copie ca dovada.

3. Consultati manualul de utilizare aflat in cutia produsului sau informatii de pe siteul http://www.prestigio.ro/support/faq pentru a afla cum functioneaza produsul sau pentru depanare.

4. Inainte de a preda produsul in service, va rugam sa resetati sistemul si sa stergeti optiunile si software-ul instalat daca aveti asa ceva.

Raspundere limitata

Prestigio isi rezerva dreptul de a refuza garantia pentru produse in anumite conditii. Decizia finala de a admite daca produsul face obiectul garantiei revine exclusiv Prestigio. Urmatoarele actiuni si defecte pot conduce la anularea garantiei:

  • Defecte cauzate de incendiu, inundatii, cutremur, vant, fulgere, etc.
  • Defecte sau incompatibilitate cauzate de instalare defectuoasa, conexiune instabila la reteaua de internet cu sau fara fir, campuri electromagnetice, expunerea la lumina directa a soarelui sau la umiditate ridicata, medii improprii si vibratii.
  • Defecte cauzate de impactul cu alte obiecte, loviri, trantiri, contactul cu lichide sau introducerea in lichide.
  • Defecte cauzate de reparatii neautorizate sau dezasamblarea produsului.
  • Defecte cauzate de orice abuz, manipulare sau folosire improprie.
  • Defecte cauzate de terte parti periferice (inclusiv defectele care nu se pot vedea si se refera la parti electronice componente cum ar fi ardere, topire, fuziune, etc.).
  • Orice alte erori cauzate de virusi si modificari neautorizate ale partii de software (inclusiv BIOS).
  • Deteriori cauzate de dischete, baterii sau inchidere defectuoasa.
  • Seria si numar produsului (sau parti ale acestuia) au fost modificate, sterse sau deteriorate.
  • Crapaturi sau zgarieturi pe LCD sau materialele din plastic aparute ca urmare a transportului sau manevrarii defectuoase.
  • Prezenţa a cel mult două (2) defecte de pixeli pe afişajul dispozitivului, ceea ce nu este considerat a fi o încălcare a garanţiei conform politicii producătorului.
  • Efectele de „lipire imagine” si luminozitate scazuta cauzate de folosirea indelungata a ecranului (mai mult de o zi) nu fac obiectul garantiei.

Disclaimer garantie

ACEASTA GARANTIEI INCLUDE TOATE CELELATE GARANTII IMPLICITE SI EXPLICITE LEGATE DE VANDABILITATEA SI FOLOSIREA PRODUSULUI PENTRU UN ANUMIT SCOP, DAR PRESTIGIO NU ISI ASUMA NICI O RASPUNDEREA PENTRU FOLOSIREA DEFECTUOASA A PRODUSULUI SI NERESPECTAREA REGULILOR SPECIFICATE IN MANUALUL DE UTILIZARE SI NICI PENTRU DEMONTAREA SAU REPAREA NEAUTORIZATA A PRODUSULUI. DE ASEMENEA PRESTIGIO NU ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU DEFECTELE APARUTE CA URMARE A INSTALARII DE PROGRAME NEAUTORIZATE SAU DE DAUNELE CAUZATE DE FOLOSIREA ORICAROR ECHIPAMENTE CONEXE SI NICI DE PIERDEREA DATELOR STOCATE PE DISPOZITIV.

Garantie limitate va ofera drepturi legale ce pot varia de la tara la tara. Va rugam sa consultati legile tarii dumneavoastra pentru a afla de ce drepturi legale beneficiati.

Produsele Prestigio nu sunt fabricate pentru „aplicatii critice”. „Aplicatiile critice” se refera la implementarea unor dispozitive medicale, aplicatii media, sisteme nucleare sau de transport sau oricare alte aplicatii ce ar putea conduce la ranirea utilizatorului, la pagube materiale sau la pierderea de vieti omenesti.